lördag 24 mars 2012

Solen får mig att må bättre än pillzen!;)

Vilken underbart skön dag det varit:).

Spenderade hela fm ute i trädgården och fixade och trixade:).
Rensade land, la ny jord osv:). Helt jävla fucking underbart att ha egen trädgård nu;)! Vill aldrig lämna denna lägenhet!

Älsklingen bytte däck och var i väg och slängde lite skräp:).

Sedan åt jag och babe frukost.

Har även haft tvättdag idag, åh jävlar vad tvätt!!!!! Blev 8 maskiner tror jag? Herregud, märks att jag varit dålig.
Men nu är det klart;)!

Vi åt resterna av kasselergratängen idag, den blev så jävla god den här gången!!! Vad gjorde jag rätt?!!!!!!!

Sedan tyckte vi att vi hade gjort oss förtjänade av att få gå och lägga oss och spela resten av em/kvällen:). Så nu jävlar är man äntligen lvl 60!!!!!!!

Vilken underbar jävla dagjävel det varit!;)
Hoppas att nästa kommer bjuda på lika mycket nytta och nöje som denna dag:). Så soljävel se nu till att skin och ge mig energi!;)

Nu sovdags!;) hoppas ni har en skön helg ni också;).

Inga kommentarer: