fredag 16 mars 2012

Jävla pensionkärring!

Sitter i skolan nu och väntar på psykologi lektion. Sedan blir det jobb ikväll. Det ska bli kul med jobb, men jag känner mig så himla trött idag. Hoppas jag hinner hem och vila nån timme sen.

Fan jag fick upp i huvet igår natt innan jag somnade att jag lovade mig själv för typ 4år sen att vid 25års ålder skulle jag vara gift, skaffat mig en utbildning och ha första ungen på G:/. Det börjar bli bråttom nu:/. Och som det ser ut nu så kommer jag inte ha åstakommit något av det:/. Inte för att jag vill heller men.

Känner mig grymt missnöjd över min presentation och betyg i psykologin också. VG när jag vet att hade jag bara lagt ner tid så hade jag fått MVG liksom.

Pensionförlaget ringde mig här om dagen. Jävla bitch hon var. Jag orkade inte prata med henne så jag sa typ att jag jobbade och inte hade tid att prata just nu. Då säger bitchjävlen: Aa fast det gör ju jag med! Ehm? Ja det är ditt jobb subba!
Så nästa gång hon ringer ska jag säga att jag lider av en dödlig sjukdom och skiter i min jävla pension och fråga om dom betalar ut i förskott?. Bara för att se vad hon säger.
Vilka idioter det finns.

Hoppas den här dagen kommer gå snabbt.

Inte hänt något än, min instinkt kanske hade fel denna gång. Hoppas det.

Nu ska jag gå och köpa mig en varm choklad till lektionen.

Ta det lugnt i helgen!



Inga kommentarer: