tisdag 27 mars 2012

POLEDANCE HERE I COME!^^

Vilken underbar dag det varit:)!

Räkningarna är betalda och min hemupg till psykologin är äntligen klar!:)

Satt ute med kaffet i handen nästan hela dagen och njöt av solen och att äntligen ha en egen altan och en egen super mysig trädgård:). Att man är så dum och inte riktigt uppskattat det man har för ens nu:/. Idag har jag iaf varit jävligt lycklig:)!

Börjar få lust att hitta på saker igen också:). Så nu har jag hittat en "Jag mååååste ha grej";)! Jag har ju alltid velat lära mig dansa, men alltid bart för feg och rädd för att skämma ut mig genom att gå och lära mig via några jävla kurser, som oftast består utav irriterande brudar jag inte har nån som helst avsikt eller vilja att ha i mitt liv! Dom kan fuck of and die^^.
Så nu ikväll slog det med, jag ska börja med Pole-Dance!;D. Jag bara ska lära mig skiten och snarast möjligt inskaffa mig en stång;)! Har redan nu legat ute på nätet och kikat;). Nu ska jag bara övertala min sambo om att jag verkligen behöver en sådan och att han kommer få mycket nytta och nöje av den också^^. För direkt billiga är dem ju inte:O! Men vem vill inte ha en flickvän som kan röra sig sexigt som tusan liksom?^^. Och jag vet att jag har det i mig! När jag är onykter har jag en tendens till att verkligen bringa out the wild cat inside me haha!;).

PLUS nu får vi inte glömma att detta skulle vara väldigt bra träning för mig, både för att bygga upp snygga muskler, framförallt bygga upp musklerna i ryggen, axlar och nacken som jag har så förbannat ont i jämt.

Så jaa jag kommer verkligen ha nytta utav detta:)! Så det är inget snack om saken JAG SKA BÖRJA MED POLEDANCE!;)

Nu får vi se hur många som kommer haka på det här nu efter mig, känner ingen eller vet ingen sedan tidigare som sysslar med detta. Men det lär nog hoppa på en och annan nu!^^


Inga kommentarer: