fredag 30 mars 2012

5 läsare? Ehm!!!!!?

Eh vafan är det här 5 sidvisnigar på hela gårdagen?! Haha. Vad fan är det med er? Har ni tröttnat eller?! Som att jag saknar er pff!;) Jag är en stark kvinna, klarar mig utan er nyfikna jävlar^^!
Måste vara fel på statistiken, för såhär lågt har det aldrig varit! Inte ens när jag inte bloggade! Sjukt.

Aja iaf så sitter jag på jobbet nu, 3 h kvar sen hem till sängen:)! Känner ändå att det gått betydligt mycket bättre inatt:). Även om nätterna är extreeemt sega.

Toy är med mig på jobbet inatt:), och imorgon ska Link få följa med:)!
Toy har dock betett sig illa, kissat inne och snuskar sig med arbetskollegan så vi får se om det är hans första och sista dag med på jobbet!

Har känt mig betydligt bättre denna vecka, så här aktiv har jag nog inte varit på flera månader. Har typ fixat och trixat hela min vakna tid. Har inte ens ro till att lägga mig och spela längre!

Igår var jag med faster in till Vby, vi gick runt och dumma oss i lite affärer och handlade lite.

Tro det eller ej men jag köpte en stavmixer på second hand!!!!!!! Hatar att gå in där! Det luktar illa! Och varför köpa skräp som andra velat slänga typ?:/. Iaf köpte jag stavmixern som prov till hundarna och deras mat, är så trött på att stå och klippa eller skära deras mat jämt. Tyvärr sög stavmixern och Toy var ju inte över förtjust i passerad kycklingkorv, så nej det blir aldrig något mer köp på second hand! Lovade ju dock faster att om den var skit så skulle jag köpa mig en flaska sprayfärg och gå och måla dit stavmixar runt hela byggnaden;). Som om det sker så vet ni vem;).

Dags att göra lite nytta!

Hoppas ni har en bra helg! ALLA MINA FEM LÄSARE! PPF!!!!






Inga kommentarer: