måndag 26 mars 2012

Vill ha ett datum!

Det är betydligt påfrestande att jag inte har ett exakt datum på när Stefan och jag blev ett par, på riktigt liksom.

Kan aldrig fira nån speciell dag eller veta riktigt hur länge vi varit tillsammans.

Allt jag vet är att jag började träffa honom ganska så direkt efter mitt ex. Det tog slut 2:e sep -09. (Vad tiden går foooort).
Men vi blev ju liksom inte ett par direkt efter det, det tog ju ett jävla bra tag för oss att komma dit. Flera månader! Tror inte ens att vi utgav oss som ett riktigt par vid jul ens de året. Dock flytta vi ihop redan första feb -10 haha.

Vi hade roligt i början, och vi behövde nog båda varann under den tiden. Kära det var vi aldrig haha. Rolig historia att berätta för våra framtida barn om vi får några, mamma och pappa var aldrig kära, vi bara ja ni vet haha.

Men självklart brydde jag mig om honom och kärleken kom smygande och växte sig fram och stark med tiden:) <3.

Så hur räknar man då? När blev vi ett par?! Jag vill ha ett datum! Mitt ex och jag gjorde alltid massa mysiga saker på våra års och halvårs dagar:(.
Jag vill kunna göra det igen! Så snart bestämmer jag mig bara för något random datum:)! Imorgon kanske vi kan fira 2.5år?^^ Jag ska ha ett datum iaf!

Älskar dig Stefan Wechterowicz<3!

~2.5år into forever<3~

Inga kommentarer: