tisdag 6 mars 2012

Jävla bloggjävelshelvete!

Nu är det något knas med bloggen igen:/. Hatar skiten! Varför lägger jag ner tid och energi på det här?! Funderar på att åka tillbaka 15år i tiden och börja med dagbok igen istället:). Där kan man ju verkligen skriva vad man tycker och tänker!

Och jag saknar Christian Nils Magnus Kullander att ha och blogga med! På den tiden när han också bloggade var de hela så jävla mycket roligare! Då gjorde vi bloggen till något kul, hade tävlingar och olika utmaningar mot varann. Nu är den bara till för bullshit! Chris kom tillbaka!!!!

Skrev klart min hemuppgift idag iaf. Så onöjd så det finns inte! Så inte Mia G! Och jag hatar när jag fuckar upp saker jag vet att jag skulle kunnat fixa galant.
Jävla Freud och gänget! Varför skulle ni bli kända via några jäkla utvecklingsteorier?! Nä nu är jag dum, all credit åt er:). Ni hade nog rätt i mycket i era olika teorier, och nån jäkel var ju tvungen att komma på dem med?;).

Usch känner mig aggressiv och irriterad ikväll! Märks va?:)

Så det är nog bäst jag hoppar över det här med att blogga mer ikväll:)!

Bjuder på en bild på två väldigt utslagna gossar för att gottgöra för mitt dåliga beteende;)!

Inga kommentarer: