fredag 2 mars 2012

Ring dumma telefon RING!

Sitter och väntar på samtal från jobbet nu! Pirrigt!

Är precis hemkommen från en psykologi lektion i Vby. Den var lite känslomässig jobbig idag faktiskt. Intressant men man fick lite för mycket information om varför man agerar tänker och tycker som man gör. Gick igenom alla försvarsmekanismer och fan jag använder mig ju utan av allihop haha. Utan att själv ens har reflekterat över det:/. Men nu kommer det väl sätta sprätt i huvet på en, och man kommer reflektera över alla andras försvarsmekanismer också:/. Det är de som är farligt med just psykologi, att använda sin kunskap om det hela på fel sätt. Och dagens lektion har även satt sprätt i huvet på mig om jag verkligen är anpassad för att jobba med detta i framtiden. Kommer jag klara av att vara så pass öppen så att jag kan se saker och ting ur andras synvinklar och inte bara min egen?!
Det återstår att se.

Efter mitt samtal så ska jag bortse från det underbara vädret och dra täcket över huvet en timma. Var inte världens piggaste imorse. Sen blir det nog att ta vara på vädret och ta med hundarna på en ordentlig runda:).

Skriver senare om jag fick jobbet eller ej;)! Blir antingen ett glatt inlägg eller ett försvarsmekanism inlägg om varför jag inte fick det haha;)!

Inga kommentarer: