onsdag 7 mars 2012

Nyfikna kärring as!

Alltså jag hatar verkligen Vby och allt skitsnack. Och speciellt såna där kärringar som är så jävla nyfikna och måste ha reda på allt om alla. Trodde det var en utdöd generation? Men nej ni existerar fortfarande. Ni måste ha jävligt ointressant liv som ständigt lägger sig i alla andras! Och ni måste även vara jävligt bittra människor.
Hur fan kan ni tro på allt ni hör?

Och något jag hatar ännu mer är folk som bildar sig egna uppfattningar om saker och ting fast dom egentligen inte har en aning om hur det ligger till. Gud ni är så fruktansvärt patetiska! Och blåögda! Om ni bara visste hur jävla blåögda ni egentligen är! Men visst man tror väl kanske inte att personen man litar allra mest på skulle vara den som skulle svika en allra hårdast. Men tyvärr så är det så i de allra flesta fallen.
Se inte saker och ting som du själv vill se det, se det med andras ögon så kanske du inser faktum!

Är iaf jävligt trött på Vby och folket runt omkring! Och jag är trött på att ständigt få höra saker sagt/gjort utan att det ligger zero sanning i det!

Det är nog största anledningen till att jag dragit mig undan från de alla flesta och allt jävla festande! För att folk är kapabla till att hitta på vad som helst! Jag brukar bete mig som ett svin i fyllan det har jag redan erkänt! Men det finns gränser även för mig! Så sluta upp med era jävla historier och lägg till detaljer som ni troligtvis själva hittat på!

Vill bort härifrån till nån större stad och slippa all jävla bullshit från er kärring as! Väx upp nån jävla gång! Och framför allt ge fan i mig och mitt liv!

Nu gäller inte det här alla:), det finns bra kärring as också;)! Och dom är jag glad över att ha i mitt liv!:). Ni vet vilka ni är:)

Men ni andra med stor trut och liten hjärna kan dra åt helvete och använda er stora käft till något vettigare istället!

Så nu är ilskan ur kroppen:). Nu ska jag snart slå på BB en sväng:). Om Hanna Widerstedt kommer lämna snart så är jag ju tvungen att kolla så länge hon är med:). Sen ger jag fan i den skiten också!

Haft en myskväll med pojken min:).
Och så har jag vart på kvällsrundan med grannen och dogsen!:). Tror det börjar slå lite gnistor mellan Linkis och lilla Iris:). Toy är ju för fet och långsam för att hänga med när de sätter igång haha. Fan jag hade velat jobba ihop med grannen igen! Men det ser ju rätt död ut att de kommer hända igen:/. Där har ni ett bra kärrings as;) haha.

Sov så gott önskar jag er alla! Förutom ni nyfikna kärringar som jag verkligen ogillar som kommer läsa detta! Mohaha! Hoppas er natt blir super illa;)!

Bjuder på en snyggbild på min minstaste pojk ikväll:).



Inga kommentarer: