lördag 3 mars 2012

Skönt med helg tillsammans:)!

Åh vad skönt att få lägga sig raklång i sängen:)! Har ju legat och spelat iofs hela dagen lång nästan i sängen:). Men då går huvet på högvarv så det gills inte riktigt;p!

Har varit ute hos min far en sväng på fm med, hämtat en gräsklippare:). Gud vad Stefan ska få jobba nu när gräset börjar växa;), jag sätter mig väl med ett glas vin i solen och tittar på;)!

Diskat upp vårt nya svindyra design bestickset nu också;)! 12set!
Så imorgon blir det att slänga ut det gamla och in med de vackra glänsande nya;)! Vi fick till och med hem setet i en svart stor portfölj med lås haha. Men det är skitsnyggt och precis allt fanns med:)! Allt från små skedar till tårtspadar. Så det var helt klart värt varje krona:)! Lite skillnad mot om man hade köpt billigt skit från Ikea!
Och lite extra lyx ska man väl få unna sig ibland:).
Passade ju även på att beställa hem ett nytt grytset med stekpanna också;). Så dubbel Lyx på det;)!

Glömde köpa toapapper igår! Gah!
Jag är en sån människa som måste ha allting hemma! Helst ska jag ha dubbel av basvarorna hemma:)! Finns det liksom inte tumatpure hemma så måste jag åka och handla det, även fast jag vet med mig att jag kanske inte kommer behöva det på flera veckor. Control freak! Vet!!!!!
Tjafs!!!

Var lika jävla sugen på vin idag! Var skitnära på att köpa mig alkoholfritt på Ica förut haha. Men fan jag vill ju bara åt smaken och inte berusningen! Så det passar ju skitbra! Om det nu smakar vin och inte något annat äckligt helvete! Just därför lät jag bli. Det får bli en annan dag istället:).

Nu ska jag nog krypa jämte mannen min och sno lite av hans värme:), sen sova:)!
Roliga är bara att med honom kan man inte ligga och gosa och hålla om varann för han är som ett jävla element! Svetten rinner om en som om man kom direkt ut solariet efter 3min! Och det är faktiskt bland det mysigaste som finns att bara ligga och hålla om varann. Men istället har jag nu ett element som kan värma upp mig på 2min:)!

Börjar tröttna på O&C redan:(, går så jävla segt att lvl nu! Och vi är lite i ett döläge nu, vi är för låg lvl för vissa ställen och alldeles för hög för andra. Det finns liksom inget mellanting. Men idag klara vi ett av de svåraste questen:)! Höll nog på 1,5 tim med skiten;)! But we made it!:D

Imorgon ska älsklingen och jag ha en sista njutbar heldag tillsammans. Hopas det är soligt! För sedan kör allvaret igång igen med pluggandet och jobb och shit igen. Ska bli skönt att jobba men ibland förtjänar och behöver man ha en hel helg tillsammans.

Gäsp känner jag!
Hoppas ni haft en trevlig helg:)!



Inga kommentarer: