måndag 26 mars 2012

Titta på trailers är gratis!^^ haha!

Haft ont i nacken och axlarna som satan idag! Blir att söka för skiten snart!

Uträttat en del idag, dock inte allt jag hade hoppats på. Men det kommer ju en dag imorgon också:).

Idag var inte aptiten på min sida heller, fick bara inte i mig nån mat. Middagen bara kurra ihop sig till en seg boll i käften på mig! Gick inte att svälja mycket av skiten, och jag brukar älska den maten annars! Fick iaf nu mot kvällskanten i mig två kakor:). Jag som hatar kakor haha.
Här om dagen när jag gick förbi ett skyltfönster och såg mig själv och min röv blev jag rädd! Vart är min röv?! Min kurviga kvinnliga röv!! Borta nästan!:(
Byxorna bara hänger på mig och får min röv att se ut som en benig hängröv!! Ehm det har jag inte beställt nån?!:/. Fick klagomål och oroade ord från kära farmor igen här om dagen, hon tycker inte om min viktnedgång:(.
Måste försöka gå upp lite igen alltså, gillar inte min kropp längre. Nu har det gått för långt.
Trivdes ju för fan som mullig innan:), det passade mig:).

Skönt nu när vädret är så jävla härligt för då får man så mycket lust till både de ena och de andra if u know what I mean^^ haha. Nämen det jag egentligen menade är att man gör så mycket planer om allt möjligt:). Vi diskuterar mycket hur vi ska fixa och köpa in grejer till trädgården osv:). Roliga planeringar helt enkelt:). Vuxenpoäng till mig igen!^^

Fick ett ryck runt 18 hugget idag och bara kände att jag ville göra något! Helst något styr och plock med lägenheten men så blev det ju icke.
Så efter mycket om och men bestämde vi oss för att hyra film, via Telia då. Vi satt typ och kollade igenom 10 olika trailers, så när det var gjort så var vi inte filmsugna längre haha. Billigt och bra:)!

Men imorgon då jävlar ska jag ta tag i mitt plugg! Gör jag inte det imorgon så skjut mig okey?! Jag förtjänar det isf!

Nu ska jag pussa sönder min man innan vi sluter ögonen tidigt för en gångs skull ikväll;).

(Bild nr 2 på Adriana är så grymt jävla vacker! Hora! Jag vill också ha den kroppen! Tack mor och far för att ni inte hade de i åtanke!!!!)

Inga kommentarer: