torsdag 22 mars 2012

Hyfsat!

Lovade ju ett inlägg idag så det kanske är bäst jag håller det;).
Haft ovanligt höga besöks siffror de senaste dagarna, typiskt när man inte skriver något:/. Eller så kanske det är just därför, folk undrar vart fan jag håller hus:).

Men jag mår hyfsat nu. De senaste dagarna har vart bland de värsta jag upplevt i hela mitt liv!
Går inte beskriva ens hur jävla illa det varit. Men nu hoppas jag på tillfriskning:).
Och jag som trodde att jag bara åkt på en jävla envis bakfylla;) Haha.

Toan är fortfarande min bästa vän, försöker så gott jag kan att bryta denna vänskap! Känns som att jag utnyttjar den lite:/, kommer bara när det själv passar mig liksom. Vi kan vara vänner, men inte såhär tajta.

Så pga av det är det även viktigt att jag väljer föda med stor omsorg. Kan inte äta ett skit om det inte passar mig. Då kommer det upp utan att jag ens har börjat äta. Så idag blir det kasselergratäng:).

Var inne hos läkaren igår, och i tisdags. Så nu vill jag inte dit på ett bra tag igen:).

Har använt min lilla energi till att ge hundarna en dusch, plockat ihop tvätt, ringt lite viktiga samtal och förberett maten. Funderar på om jag ska försöka sparka till mig själv i röven och ta fram dammsugarn en sväng också. Man mår lite bättre av att känna att man lyckats göra något än när man bara ligger och glor rakt upp i sängen. Även om det är förbannat jobbigt i den stunden man just håller på.


Saker och ting kommer nog förändras ganska så dramatiskt i framtiden. Hur när och vad tar vi en annan dag!

Lev livet och försök att njuta av det varje ögonblick!



Inga kommentarer: