måndag 12 mars 2012

Läs inte!

Varför dras vi alltid till det förbjudna?;)
Det står klart och tydligt LÄS INTE!;)



Är väl kanske dags med ett inlägg igen:). Ser hur besöks siffrorna sjunker för varje dag jag hoppar över.

Just nu känner jag mig enormt stressad! Inget ovanligt, för det verkar ju vara en del av mig.
Men jag har så mycket skit jag måste hinna med nu. Och mest bara tråkigt bajs:/.

Och det som egentligen stressar mig allra mest är inte att jag inte skulle hinna med allt jag måste göra, utan när fan ska jag hinna spela?!:O

Onsdag är det prov igen! Psykologi intresserar mig som fan, men som sagt jag är så jävla vrå trött på Freud och hans jäkla teorier om allt! Finns ju inte en enda teori som inte är sexrelaterad!
Måste ha vart en förbannad kåt snubbe den där herrn.
Vad betyder våra drömmar? Drömmer vi om vassa spetsiga föremål tex en pinne eller en sax så representerar det mannens penis. Drömmer vi däremot om tex flaskor så representerar hålet i flaskan de kvinnliga könet.
EHHHH?!!!! Ja du Freud, jag drömmer om kön hela nätterna, för hela mitt liv och min utveckling är sexrelaterad! Ska jag drömma om ett kön så ser jag väl för fan ett kön inte någon jävla sax! Våta drömmar om saxar mhmm;p^^.

På tal om sexrelaterat, såg en sån jävla typisk mans grej idag när vi var påväg in på ICA i Vby. Före oss går det in en brud på typ max 16 bast i lack leggings. Tajta som fan! Ja och röven kunde man väl kalla duga. Varje jävla karl vrålglodde efter henne! Inklusive min!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det dom däremot missa pga av deras jävla fast dreglande trans stirrande har att hade dem sett bruden fram ifrån så hade de fått sett världens fetaste jävla cameltoe! Och den var inte vacker tro mig! Haha.
Undra hur fan den bruden tänkte när hon stod i provhytten och testade dom, typ åh fy fan vilken jävla snygg och tajt röv jag fick i dem här.
Tyvärr bruden så var ditt altar ego så pass fixerad på din röv så du glömde att titta hur de satt framtill. Smart!
Oförglömlig cameltoe;)!

Imorgon ska jag gå och hämta in grannhunden så ho får va här ett par tim:). Så vi kör kennelklubb all day long:)! Hundarna får köra sitt race och så pluggar jag:).

Ska beställa mig en namnskylt i morgon också tror jag:). Vill ha en sådan till jobbet.

Sen måste jag hinna med sjukhuset någon dag den här veckan, kolla upp knölfanskapen på sidan av nacken/början till halsen/nedanför öronen haha kan inte riktigt förklara var de sitter. Googlat en jävla massa skit om det ikväll igen och inte fan blir man mindre paranoid av det! Kan typ utesluta allt normalt man kan ha där av den infon jag hittat:/. Vilket inte känns så jävla bra! Mesta som dyker upp är om cancer!!!! Dottertumörer som ramlar ner och sätter sig, leukemi och annat shit. Lägg av jag har fan inte beställt nån jävla cancer! Har jag det lägger jag mig ner direkt och dör. Funkar inte de så får jag åka till nått land där aktiv dödshjälp är tillåtet. Men jag har inte cancer!:) Kanske svalt några chilinötter fel bara som glidit ut lite här och var:)! Troligtvis:).
På tal om nötter, köp gb nya glass med smak av pistaschenötter, vanilj och vit choklad! Mhm så jävla underbart god!!!:)

Nä fan nu måste jag försöka sova! Lång dag imorgon!

Btw kollade sista BB ikväll! Aldrig mer utan Hanna Widerstedt!
Men hennes och jockibois jävla trams börjar gå över styr! Jävla PR kåta personer!
Enda två bloggarna jag följer för de är så jävla klockrena bägge 2! Gillar dem var för sig, men tillsammans är de bara så jävla överdrivna! De förstör båda sin image och går emot de principer de egentligen blev kända och intressanta för. Hanna W har jag alltid trott fejkar och överdriver, och Jockiboi har alltid känns så jävla äkta och naturlig.
Så lägg ner! Ni sänker er själva!

Nu blir det att hugga tag i snuttefilten (min man^^) och sova!:)

Sleep tight and dream wild;)!

En sista sak haha, har kommit på ett nytt favorit motto nu efter att jag börjat psykologin. Har ju mitt gamla vanliga James Dean- Dream as you live forever, live as you die today! ( för övrigt snyggast mannen som gått i ett par skor^^)
Men nu har jag även kommit på att det ligger jävligt mycket i fjortis mottot: Dont think, just ACT!
Om man inte ser det ur ett tonårsperspektiv utan ser det ur ett psykologiskt perspektiv:).
Jag tänker för mycket va? Haha. Och jag klagar på att jag inte har nån tid;)! Dubbelmoral!

Natti nuuuuu!







Inga kommentarer: