söndag 25 mars 2012

När uteblev the fun?!

Dagen i all ära har bjudit på mycket sol och styr här hemma som vanligt:).

Tråkigt att helgen är slut:/. Vill ha mer tid med min älskling!

Culle var här ikväll och vi glodde på BB live, hade ju räknat med att Hannah Widerstedt skulle hittat på något kul när hon väl var inne i studion igen, men näää! Hon sög tråkballe! Besviken! Inte ens jockiboi gav ifrån sig något kul! De två kommer sluta som ett jävla radhuspar om de fortsätter såhär skandallösa!^^

Imorgon kör vi på plugg igen, och massa pappers fix.

Så jävla tråkig min blogg blivit!!!! Läs inte skiten!!!! Vem fan vill veta att jag ska göra eller har gjort för massa alldagliga saker?!!!! Och är det något jag själv kommer titta tillbaka på och bara ooh fan just det de var ju den där dagen jag rensade de där landet, och den dagen jag skickade in mitt arbetskontrakt och skrev lönerapporterna för Mars månad! Thank goood I wrote that down!

Får bli slut på sånt skit nu! In med lite mer roliga saker här tack! Har jag inte gjort något roligt så får jag väl hitta på;). Vilket lär bli en jävla massa isf haha. Ljug ljug ljug;)! Allt för att göra denna tråkiga skit till något roligare;)!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var på sändningen och dom hade fått tillsägelse för dom var as fulla att dom åkte om dom gjorde minsta lilla samt att dom beslagtog hannas väska med lök hon skulle kasta på Hanna.R så där har du sanningen

burningtears666 sa...

Läste det på hennes blogg efter:/! Skit! Det hade man ju velat se!