fredag 9 mars 2012

Nattjobb och alkoholfritt ännu en helg!

Jag som skulle dricka mitt efterlängtade vin ikväll! Men nu blir det att jobba natt hela helgen istället:), och det vill jag ju prova på så jag skjuter fram vin drickandet ett par dar:). Får väl ta en måndags fylla eller något;) haha.

Vi var inne i Vby idag och handlade lite, åt på Sibylla. Stefan klippte sig och jag handla nytt smink och två par nya solglasögon:), så nu får våren komma på allvar tack:).

Skänkte även massa kläder till utvecklingsstörda barn:), dagens goda gärning:). Man fick välja mellan det eller skänka till second hand! Ehm second hand kan fuck of and die!

Sen vart jag en gnutta förbannad! Mitt älskade Sunrise vin har utgått! Så jag fick nöja mig med något nytt fruktigt vin med inslag av vanilj så vi får se om det är något att ha:). Men att mitt favorit vin inte finns att få tag på mer än via beställning gillar jag icke!

Aja tagga för nattjobb nuu genom att powernapa lite;).

Ha en super trevlig helg allesammans:)! Gör inga dumheter som jag inte hade gjort;)!

"Vet att du var där"

Perfect bild bellow!;)









Inga kommentarer: