söndag 4 mars 2012

Hatar respektive älskar med mig själv och min kropp! Here we go!

Usch vad jag och sambon är inne i spelandet! Vi spelar bort hela dagarna! Glömmer både tid och rum!
Vi packade åtminstone ner lite kakor och energidricka och begav oss ut mot skogen en sväng med hundarna och njöt lite av solen:).

Så då var det dags! Att avslöja vad jag hatar respektive älskar med mig själv!;)
Både kroppsligt och personligt;)!
Hm vad ska jag börja med?

Börjar med mina dåliga egenskaper för det är så jävla trist!
1) Blir super enkelt irriterad!
2) Kan vara jävligt bossig!
3) Kan varken glömma eller förlåta!
4) Har en förmåga att kunna se någonting negativt med allt! Tänker alldeles för mycket. Tankarna äter upp mig ibland!
5) Beter mig som ett svin i fyllan!

Visst låter jag som en helt otrolig kvinna just nu?! Haha;)! Tråna inte för mycket efter mig nu bara;).

Nu till de egenskaper jag gillar!
1) Har en otrolig förmåga att kunna läsa av människor! Och det leder till att jag har lätt för att anpassa mig, och få människor att tycka om mig;)! (OBS om jag själv vill så att säga).
2) Jag är smart;)! Och har nästan alltid rätt;)!
3) Pålitlig.
4) Rolig! Tycker jag själv iaf;)!
5) Jävligt övertygande!

Fan jag hade kunnat rabbla upp 20 till minst på varje!

Nu till det kroppsliga!

Hatar:
1) Mina ben! Alldeles för många ärr! Livlig barndom!
2) Jag har skitsvårt för att få färg!
3) Allt mitt kroppshår! Håret på huvet är så jävla platt och livlöst så det finns inte!
4) Mina fötter! BIG problemo! Bigfoot är en myt, det var jag som var ute och traskade i snön! (Dock har jag bara stl 38-39, men dom är grymt otrevliga)!
5) Mina bröst! Passar inte alls till min kropp! Ser onaturligt ut med så smal kropp och så stora bröst! När jag gick i högstadiet levde jag på dem haha. Men med tiden vart man äldre och insåg att stora bröst inte alls är bra att ha! Dem är stora tunga och bara i vägen! Slut mer urringat för min del, gömmer dem istället;)! Har ryggproblem pga dem! Vill dock inte byta bort deras utseende, önskar bara att de var lite mindre! Har ändå gått från DD-kupa till enbart D nu via viktminskningen så lite bättre känns det allt;). Tror ändå dock att det blir förminskning i framtiden. Vart inne på de spåret i flera år nu, enda nackdelen är amning vilket inte kommer bli genomförbart när de är gjort.

Kroppsligt jag gillar^^:

1) Min rumpa!;) Jävlar den byter jag inte bort mot någon annans;)! Rätt form och size;)! Kvinnlig!
2) Tänder! Har grymt fina och raka tänder! Kunde dock ha varit några nyanser vitare.
3) Ögon! Brukar få höra att jag har ganska så förföriska ögon;)! Att man hamnar som i trans när man väl fått kontakt haha! Sker nog oftast dock vid fylla då självförtroendet ligger på topp;).
4) Naglar! Om jag väl låter bli och bippe på dem;) haha.
5) Mitt fyrkantiga ansikte! Det gör mig lite speciell och annorlunda:)!
6) Man får ha 6 punkter på det kroppsliga man gillar hos sig själv;) haha! Så låt mig presentera nr 6 dadadam!: Att jag har så kvinnlig kropp!:). Älskar att jag har formerna på alla dem rätta ställerna;)! Snygg överdel, snygg rygg, snygg svankning, snygga lovehandeles haha. Ja U name it;) haha. Eller snygg kanske är fel ord att säga, för de är de ju inte i allas ögon. Men ja jag älskar att jag har en så pass otroligt kvinnlig kropp, för kvinnoformer kan vara så otroligt vackra;)!

Så nu har jag sänkt och stärk mig själv lite;). Nu vet ni vad jag hatar respektive älskar med mig själv;)! Hade som sagt troligtvis kunnat nämna 20 punkter till på varje. Så jag har också mina brister;)! Egenkär? Ja absolut men varje kvinna vet ju att man ska framhäva sina bra sidor för att verka självsäker;)! Och det är också dem som stärker en! Så nästa gång ni ser mig mobba kalla mig inte bigfoot pls haha! Busvissla och skrik OH jävlar vilken vacker kvinnlig röv och förföriskt vackra ögon!^^

Nä godnatt på er!:) Frued väntar på att jag ska vakna imorgon;)!


Inga kommentarer: