fredag 23 mars 2012

Naturen!

Ligger ute vid sjön, solar och bara njuter:). Så här bra har jag inte mått på ett tag:).

Hundarna busar, Stefan fiskar och jag bara ligger här och verkligen uppskattar det jag har<3.

Tänk vad lite sol och vår kan göra:).
Och att man redan nu kan ligga halvnäck och sola:)!

Skönt att komma hemifrån en sväng, börjar bli så less på att bara se lägenheten. Även om den dock ser jävligt bra ut;).

Efter vi njutit färdigt här ute så ska vi in till Vby en sväng och handla lite. Sen blir det tvätt, plugg och självklart O&C hela helgen för det är ju faktiskt dubbel xp där hela helgen låååång;)! Dags att bli lvl 60 nu:)!
Om inte vädret håller i sig så att säga, för då vill jag vara ute i naturen med familjen där jag trivs bäst och känner mig som hemma:)!

Trevlig helg!




Inga kommentarer: