onsdag 14 mars 2012

Röda tandpiller från barndomen:)!

Dagjävlen slut, provet avklarat! Svara på alla frågor utan en, och då plugga jag typ inte alls:). Titta igenom mina anteckningar sista 5min under bussresan, och sen 3min när jag rökte sista ciggen och gick in. Det här är inget skryt tro mig! Snarare det jag har haft prov om idag, försvarsmekanismer! Jag har inte pluggat, därför bortförklarar jag mig. Kommer troligtvis som max VG om ens det, och ett VG för mig är knappt godkänt! Med tanke på att jag vet att jag hade kunnat få full pott bara jag ansträngt mig. Det där var skryt;) haha.

Pratat med olika nära vänner idag och nästan alla hade grymt bra nyheter att komma med:). Blir så jävla glad och stolt över att höra att saker och ting ordnar sig för dem:). You go girls!;). Or boys;)!

Var inne på Apoteket förut och hitta såna här röda tab som man tar i käften för att se vart man har plack och vart man borstat dåligt och så. Har minne av dem sen jag var mindre, kommer inte ihåg när var hur, men nu har jag köpt dem och ska testa på igen:). Billig investering:).

Blev grillade revben, färsk baguette med vitlökssmör och potatissallad till middag idag:). Mhm!

Imorgon har jag inget på schemat förutom att jag ska laga massa matlådor åt mannen min. Duktig flickvän han har va? Bortskämda karlfanskap!

Hade hoppats på lite mys ikväll, men karln slockna!!! Roligt.

Tog även kontakt med länets sjukrådgivning idag ang mina knölar. Inget roligt samtal, men jag hoppas på det bästa nu. Sök vård omedelbart alla knölar måste undersökas! Ehm? Har gjort det typ 150 miljoner gånger men ingen tar mig på allvar! Man tröttnar!
Men troligtvis så är det lymfkörtlar sim spökar, inte cancer! Om jag har tur:). Men om de är förstorade så är ju de ett tecken på infektion, och jag har tagit prover på det som visat nada! Men är det nu en infektion jag har i kroppen så betyder det att jag gått med den sen i somras:/. Inga andra lymf är svullna heller:/. Äsch ska inte spekulera i det mer, blir bara helt fuckad av det. Ska söka för det så fort jag har tid:).

På fredag börjar jag mitt förhoppningsvis nya jobb:D! Spännande! Hoppas allt går vägen nu. Enda nackdelen är att de ligger i Vby! Finns ju ingen värre håla!
Så först psykologi lektion på fredag sen jobb på kvällen:)!

Nu måste jag in och spela lite, göra lite dailys:)! Sen blir det sänga!

Funderar på att ha en dricka vin hela dagen lång dag imorgon:). Blev ju så lyckat sist haha. Så med andra ord jag kommer dricka två klunkar;). Men fan nu har jag ju öppnat vinflaskan så nu måste den ju drickas upp! Joina!?:)



Inga kommentarer: