onsdag 28 mars 2012

Poledance problem! Blondin? Önskelista^^

Stött på lite problem inför min nyfunna kärlek poledancen:(. Vi har typträ tak här hemma, parkett tak heter det så? Haha. Aja som inte är speciellt hållbart om jag säger så:/. Så om vi inte lyckas hitta något ställe inne i vårt "lilla rum" så har jag ingenstans att sätta upp pole stången!!!!! Ah panik!!!
Jag bara måste ju ha en sån nu! Jag har ju liksom redan bestämt det! Längtar som ett as att få svinga runt på den där stången!:)

Min sambo stöttar mig i detta iaf:), klart! Dum vore han ju annars^^ haha. Han ska nog få se på moves i framtiden;)!

Jag har iaf världens panik om hur jag ska göra nu! Jag villa hem den och sätta upp den så jag kan börja träna nu direkt!
Stefan hade lite halvdana lösningar, så vi får hoppas att de kommer gå och fixa, annars får vi flytta igen helt enkelt för min pole stång ska jag ha;) haha.

Idag har vart en wredig latis dag, typ inte gjort mer än bäddat i sängen, legat framför datorn, handlat och spelat. Men såna dagar behövs det med ibland;).

Imorgon ska jag nog färga håret tror jag. Kan ju inte bestämma mig för om jag ska försöka bli blond igen eller ej. Köpa avfärgningsmedel, silverschampo och köpa en jävla massa paket slingor. Bättre att ta tag i det nu framåt sommaren isf. Bleks ju håret naturligt av solen också:). Men tills man väl är blond så ser man ju förjävlig ut! Man borde få sjukskriva sig och få utegångsförbud under den tiden, plus att det sliter ju på håret som fan! Så jag får se hur jag gör:/.

Sen imorgon så ska jag och Stefan hjälpa hans pappa med lite saker:). Vi har lovat det ett jävla bra tag nu men det har liksom glömts bort:/. Tycker att Stefan åtminstone kan komma ihåg något men nej lägg allting på din sambo latfis<3.

Sen imorgon kväll så ska jag och sambon ha en riktig myskväll har vi bestämt:). Med tända ljus och hela kitet;). Resten kan ni väl räkna ut själva haha^^. Nämen det lär säkert bli lite massage och såna romantiska saker också:p. För jag är ju sååå himla romantisk av mig^^.

Vi tittade på en sån jävla snygg bil idag med föresten! VILL HA! En vit Kia, mer kan jag inte om bilen haha!

I helgen blir det nattjobb:) nice!

Skatten i år var faktiskt hyfsad:). Nästan 9k tillbaka:). Och jag var tvärsäker på typ 10k i rest, men ack så najs det känns att ha fel ibland;).

Så nu har jag 4 saker jag önskar mig till min födelsedag! Helst vill jag ha dem nu och inte om 3 månader när jag fyller okey;)! Iaf de två sist nämnda!

Önskelista:
•En ring!
•En resa till Maldiverna!
•En pole dance stång!
•Och en stor trådlös hand dammsugare!

Och som sagt de två sistnämnda måste jag ha! Annars kanske jag dör.
Så Stefan hoppats du läst detta!;)
Och resten av min släkt också;), för min far och farmor lär ju säkert bli jätte stolta över att jag önskar mig en pole dance (strippstång) haha! Whatever;).
Ska nog ta och visa farmor några moves;)! Hon kommer bli impad!;)

Tack och hej, nu är det sängen och natt för mig;)!


Inga kommentarer: