fredag 2 mars 2012

Vinsuget!

Sitter hemma och gör typ inte ett skit. Som vanligt en fredag. Men vafan klagar jag för?! Det är väl förtusan upp till mig själv haha.
Känner dock att suget efter vin skapar saliv i min mun!

Hur suttit och laddat ner massa nya appar, dock mest skit.

Sambon sover redan. För flera timmar sedan haha. Och jag är hur pigg som helst. Kan ju dock bero på att jag la mig och vilade en sväng idag och det blev lite längre än jag tänkt:).
Kanske borde gå in och väcks mannen?:). Nja är för lat ikväll för bus;)!

Sitter just nu ute och tar mig sista kvälls ciggen. Spyfärdig!

Sambon lagade jätte god mat åt mig idag:)! Mums mums!

Näpp jag går och kryper ner och värmer mig under sambons täcke nu och ger sovandet ett försök.

Hoppas ni andra njuter av er fredags kväll/natt och att ni inte dricker vin;)!

Take care! Get drunk and get laid!;)
Sleep tight and dream wild!;)



Inga kommentarer: