fredag 13 april 2012

Summerplans!

Vart uppe hos faster och kusinen ikväll och firat dem lite i efterskott. Faster fick bara 5st olika mobilskal utav mig nu som ny iPhone ägare;). Så hon lär ha lite problem och beslutsångest framöver:). För mig hade valet varit självklart, vem vill inte ha en svampbob iphone liksom;D.

Tänkte slänga mig in i duschen en sväng nu och ge mig själv en lite fresch up!

Imorgon vankas det jobb igen mellan 13-21. Och på söndag kör vi ett kort pass.

Är inne i en liten "VAD FAN SKA MAN HITTA PÅ I SOMMAR" fas just nu.
Sugen på att hyra stuga någonstans ute i skogen en vecka, eller hyra en sån där flotte med tält och eldstad på uppe i Värmland, så man kan fiska dag som natt och bara njuta och glida fram i alla vattendrag;p, ser så jävla mysigt ut! Och jag rankar nog helst en vecka ute i naturen som nr ett i alla lägen! Kolmården förra året, ursäkta men euw!
Måste iaf bestämma snart, måste ha något att se fram imot.



Inga kommentarer: