fredag 20 april 2012

Nattpass

Jobbar. Ensam också:), känns jätte skönt faktiskt:). 4h och 40min kvar:/, känner att allt rullar på men jag är så fruktansvärt trött!
Meningen var att jag skulle hem och vila ett par tim efter mötet med chefen idag eftersom jag sov väldigt få tim föregående natt. Men inte fasiken kunde jag sova:/. Så jag är rätt så slut.
Men sova det har jag ju hela dagen på mig att göra imorgon:). Sen kör vi ett nattpass till imorn:).
Kommer som det ser ut just nu att jobba natt varannan helg. Jämna helger. Och nattjobb är ju egentligen det ultimata för mig.

På söndag blir det en liten trip till Linköping. Stefan och hans kompanjon ska börja med nån jävla träning:/. Så jag tänkte följa med och kolla vad fan de är för något. Så på söndag blir det inte många tim sömn.

Dags att göra lite nytta!
Hoppas ni sover varmt och skönt era jävlar;)!

Inga kommentarer: