tisdag 5 februari 2008

negativa jag:p




idag har vart en sån där dag då allt bara känns skit igen. man känner bara för att gå i ide i sisådär 100år eller något, för att senare vakna upp och se om jorden blivit en bättre plats, där hat byts ut till kärlek?, där krig byts ut mot kramar?, där jobb byts ut mot våra största intressen?, där pengar byts ut mot sandkorn?, där döden byts ut till evigt liv???!!, jaja jag tror ni hajjar nu. undra om det finns en ända sak på denna jord som är bekymmersfritt?? kalla mig patetisk men jag har svårt att tro det. tänk på vilken sak som helst, vad ni vill, kan ni komma på en ända sak som inte ger er någon motgång??? jag tror jag är rätt så negativ av mig, det säger iaf dom flesta, men jag kan inte råför att jag inte kan se ljust på nånting, det bara lixom kommer atomatiskt att jag måste hitta något negativt med allt annars så stämmer det lixom inte i mitt huvud. har blivit lurad för många gånger av det ljusa:/.




som nu ett par dag, jag har vart på topp! nästan allt har känts bra och jag kände att jag var en bra bit påväg till att må lite bättre, så möter jag mista lilla motgång och då körde sig allt igen i mitt huvud. känns nästan som att man kämpar sig upp för en milslång stege upp till "nu mår jag bra" punkten. sen helt plötsligt från ingenstans kommer en fiskmås och bajsar mig i huvet när jag nästan precis nått toppen. jag trillar ner igen och får börja om från början på den där jävla stegen. fatta då vad en liten bajs kan göra i mitt liv!!!!!! gah!!!








Inga kommentarer: