torsdag 28 februari 2008

normal

jag vill bara ha det som alla andra, alla har vi våra bekymmer men jag tror ni är få som känner som mig. så mycket ondska, hat och saknad. jag vill bara vara arg på honom, hata honom, men jag kan inte, jag älskar ju honom. hur kan man hata någon man älskar??!! det är så mycket lättare att hata. samtidigt kan jag tycka att sättet han behandla oss på inte är ett sätt att visa att att man älskar någon. jag skulle inte ens önska min värsta fiende att få uppleva mina känslor och tankar. JAG VILL JU BARA VARA GLAG!!! OCH NORMAL!!! varför hände detta just mig?? vem valde mig till detta helvete??
tänk om allt bara vore som innan, om jag bara kunde önska tillbaka honom, åtminstode för en liten stund. så att jag kunde få krama honom en sista gång och berätta för honom hur jag känner, och höra honoms förklaring på allt. usch snälla gör mig normal igen!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: