söndag 3 februari 2008

Pumpen=).




igår var på pumpen:p, första gången jag var ute sen det hände=(. kände att det kanske var dags att ta tag lite i verkligheten igen. hela världen stannar ju inte upp för att jag gör det. de är okej att gå ut, men jag kan inte råför att jag hellre föredrar att sitta hemma ett gäng en fredag å bara spela lite eller nått, istället för att ut å fara på sånt som man ändå inte tycker är kuul. säger som min gamla visa farmor: "det roligaste är innan man kommer iväg till festen, och efteråt". det stämmer verkligen alltså. börjar känna mig gammal redan!! gah haa. men vafaan man ska inte ha tröttnat på att gå ut när man är 20 år bara, eller??!!! vet ej vad det är som gör det, kanske att de är samma gamla tråkfolk man träffar på ute jämt, finns det ens några nya ansikten i vimmerby??!! usch vilken trälig stad. ska ta å skaffa mig ett jobb på nordpolen tror jag:p. toy och jag ska börja bygga iglos dääär:p haa.




jag kanske helt enkellt bara börjar bli gammal:p






Inga kommentarer: