fredag 6 juli 2012

Fiske fiske och åter fiske!

Idag är vädret så jävla piss tråkigt så jag kan inte bestämma mig för vad jag vill hitta på. Är skit fiskesugen, men jag har ingen lust att stå ute i regnet:/.
Så det lutar åt för min del att kanske bara ta det lugnt, hyra film och lira lite diablo resten av dagen. Stefan vill dock ge sig ut och fiska, så vi får se vart vi hamnar.

Igår blev jag inte klar med tvätten förens efter kl 00.00, så jag gick över tvätt tids gränsen där lite;), men jag kände att jag var tvungen att få allting klart.

Imorgon kanske vi ska dra och fiska med far, syster och hennes nya flamma. Men eftersom det ska bli regn imorgon också så kanske det inte heller blir av:/.

Hoppas på att vädret kommer ändra sig lite till veckan så att vi kan dra iväg till svärfar ett par dagar. Ska tydligen vara bra med fiske där också:).
Jag och Stefan ska ju även ta en tur till Boda Borg när vi ändå är i trakterna också:).

Jädrans vad fiske mitt liv bestod av då helt plötsligt:). Like it!:)

Håll tummarna för bättre väder!

Hittat min framtida grind btw;)!



Inga kommentarer: