torsdag 12 juli 2012

Storfiskarn!

När man väl gör en massa kul så har man aldrig varken lust eller ork att skriva här:/.

Vi har iaf semester nu:).

Vi har fiskat en jädrans massa som vanligt;). Regnbåge, gös, och de tråkiga abborre, mört, gädda:). Jag fick flest igår;D! Jädrans vilken stor fiskare jag börjar bli!^^

Imorgon blir det förhoppningsvis gös fiske igen:).

Idag har vi varit på Boda Borg:), min tredje gång där! Trotts det så klara vi bara 4st, men faktiskt så var det så att typ 10 rum var trasiga på ett eller annat sätt, skit rörigt var de där idag:/.

När vi kom hem bjöds de på ny rökt regnbåge, Yummi!:D Riktigt gott!

Suttit och letat lite efter ny bil nu på kvällen också, men sånt är fan inte lätt:/... Vi vill ju ha fyrhjulsdrift och har en hel del andra krav. Så lätt att bestämma sig är det inte riktigt!

Nu ska jag fortsätta ha semester:). Njuta, för snart är det slut på fröjden...

Uppdaterar.... Nån gång framöver;)!

Nu lite kvällsgos med mannen min<3




Inga kommentarer: