tisdag 24 juli 2012

SLUT OPP MÄ DE DÄR!

Blev sängen tidigt ikväll, hårt att ha börjat arbeta igen;).

Efter jobbet drog vi ut och skulle ta oss ett dopp i sjön, för det har varit för jävla varmt idag alltså, men... Det var svin kallt i vattnet! Så de blev icke mycket bad:/.

Imorgon jobbar jag skit pass igen... Hatar dagturer! Jobbar hellre 10tim om jag får börja senare än att gå upp tidigt.
Skulle aldrig klara av att ha ett jobb bestående av endast dagspass!

Inatt sov jag illa som en gris, så jag hoppas verkligen kunna få sova denna natt.

Något positivt är iaf att det är skitkul att få komma tillbaka till mitt gamla jobb en sväng:), har saknat hela bygget:).

På torsdag är jag faktiskt ledig, så vi har nog planerat in ännu en fiskedag då:). Vi funderar även på att gå med i Gullringens fiskelag haha. Vi skulle bli de enda under 40+ typ;) haha. Men jag känner mig ju lite som den åldersklassen så;D!

Och i helgen blir de natt jobb igen både fre lör... Nätterna går segt, om de är lugnt vill säga, men det är ändå ganska avslappnande att gå natt.
Underhåll mig gärna nattetid i helgen! Busring eller nått pls!!!!^^

ALLA JÄVLAR FÅR BARN NU, HAR NI MÄRKT DET?! Jag känner suget:(.. Men jag varken kan eller vill egentligen.. Inte redo att bli ful, sladdrig och åldras fortare! No way! Och jag måste skaffa mig en bra utbildning först!
Men ni där ute kan ni sluta ploppa ut ungar till höger och vänster så jag slipper känna suget?! Ni stressar mig!
Tack... Vill inte se några fler gravida nu.
End of discussion!



Inga kommentarer: