torsdag 19 juli 2012

Söndertrampad snigel!

Gah känner mig som en sönder trampad snigel idag! Sån fruktansvärd huvudvärk så jag minns inte sist de var så här illa:/...

Vi drog iväg till stugan igår och hade en riktigt bra dag/kväll. Gick och fångade kräftor för hand i ån, åt grillat, spelade spel med tända ljus:), en riktigt mysig typical 1800-tals dag:). Ingen el eller rinnande vatten:).

Iaf så var meningen att vi skulle stannat kvar en natt till, men jag vaknade som sagt med denna jäkla huvudvärk imorse:/, och inget hjälper mot helvetet!
Så till slut åkte vi hem:(, och här ligger jag nu i sängen och är inte ett dugg bättre:/, har till och med spytt..
Så blev det med den trevliga resan.

Imorgon kväll är det meningen att vi ska få hit lite folk på spelkväll också, vilket inte känns sådär jätte lockande just nu. Alkohol står på schemat tillsammans med det, min kropp kommer döda mig!

Pallar inte/har verkligen inte tid med detta heller! Jag har en miljon saker att fixa innan jobbet drar igång på måndag igen! Kommer jobba ihjäl mig med 2 jobb! Orka...

Har fortfarande inte haft mig skönhetsdag:O, snacka om lat?! Eller bara väldigt upptagen kvinna?! Nej lat!

Igår fick Stefan hem alla nya fiskesaker jag beställde, så han har fått sin födelsedagspresent tidigare, som jag självklart kommer dra nytta utav också:).

Innan semestern skrev jag upp en lång punktlista om vad vi ville och skulle hinna med för aktiviteter under dessa två veckors ledighet, trodde inte vi skulle hinna pricka av så många men vi har bara två kvar:). Så jag nöjer mig:).
Stefan grisen har ju två veckors till semester utan mig:(.. Orättvist! Men jag är glad att jag faktiskt lyckades få 2 veckor i år:).

Nya bilen fungerar prima:), den är riktigt grym:)! Riktigt bra köp!;)
Men jag saknar Frankipojken lite:(..ville nästan gråta en skvätt när vi sa hej då haha.

Nähäpp dags att försöka sova bort den här skiten och verkligen hoppas på att vakna upp utan den imorgon!




Inga kommentarer: