tisdag 3 juli 2012

Min man krokodilmodell?!

Ah jag älskar denna målning! Den är så grymt het så jag nästan skakar!! Vet ni varför?;). Det ser exakt ut som Stefan!:D. Så jävla likt honom
I hela kroppen så det är otäckt!
Var min man krokodilmodell på 1800-talet må tro?:O
Dock är det ett jävla osexigt kvinnolår med på bilden:/. Hur kan en sån ful kvinna få någon så het?!

Iaf så har jag börjat intressera mig en hel del för just såna här målningar. Sitter som besatt på en sida på fb och kollar igenom varje jävla målning de lägger upp! Skulle lätt kunna hänga upp såna tavlor i hela lägenheten! Detta är riktig konst!!!! Men nu går ju en sån här målning loss på typ obeskrivligt många miljoner, de flesta hänger till och med på museer:/, ska man bli konsttjuv kanske?

Läckert är det iaf! De säger ju att en tavla ska väcka känslor, och dessa gör verkligen det. Lika många känslor som kronorna de är värda.


Inga kommentarer: