lördag 21 juli 2012

Vilken underbar dag!:)

Jag är inte bakis!!! Wiie! Mår till och bättre idag än jag gjort på länge:).

Blev dock inte mycket alkohol igår, och sällskapet åkte hem ganska så tidigt. Tur var väl det kanske, annars hade jag säkert varit bakis idag:). Dricka med måtta, de är fan något nytt för mig:).

Idag fyller min favorit fis år! Han börjar bli gammal gubben min:). Men lika snygg är han för det;). Så idag är det hans dag och han får bestämma precis vad vi ska hitta på;), lutar åt fiske:), suprise haha!

Idag fick jag hem lite småskit jag beställt. En dockstation till min iPhone, utan sladd?! Ehm..
Och ett antiskäll halsband åt hundarna, problemet är bara att signalen från halsbandet låter nästan exakt som vår dörrklocka, so guess what? Ja de skäller ännu mer med den på sig haha. Bra köp!

Igår fick vi upp lite nya tavlor i lägenheten, så nu är den riktigt mys:).

Imorgon är sista sovmorgonen, på måndag är det vardag igen:(.. Men sånt är livet.. Ska ändå bli lite skönt att få komma tillbaka och jobba igen:), jag sa lite;).

Regnbåge lutar det visst åt idag;), så gooott:D

Hoppas ni har en trevlig helg;)!

Första bilden har jag tänkt att bjuda på nästa gång vi får besök;).

Andra bilden är jag riktigt stolt över, första gången jag lyckats få en orkidé att blomma en gång till;D!

Inga kommentarer: