torsdag 5 juli 2012

Vem som helst kan bli offer^^ moha!

Gah vilken stressig dag! Tvättar, diskar, betalat räkningar, godkänt lönerapport, dammsugit and the list goes on...
Vill ju ha allting klart till våran semester!

När sambon kommer hem så blir det storhandling också. Kvällen kommer dock bjuda på grillade revben och potatisgratäng;), kan va en favorit faktiskt:).

Drömde en massa knas inatt igen. Tror inte det är nån slump att jag vaknar med nackspärr och blåmärken varje morgon, skulle vilja filma nån natt och se vad fan man håller på med:). Och Stefan är ju inte bättre, inatt tror jag mig minnas att han banka mig i huvet några gånger:/, och för ett par veckor sedan vaknade han själv av att han låg och gjorde styrketräning med nattduksbordet haha, med sin vänsterhand som dessutom är skadad:/, sakerna bara flög.

Iaf så är jag så jävla psyk så jag går och är tjurig på denna person jag drömde om pga en jävla dröm! Haha.
Jag känner att jag verkligen inte vill träffa denna människa på ett tag nu. Jag drömmer så jävla verkligt så känslorna sitter fan i mig i flera dagar efter. Stefan tror till och med att jag skulle kunna vara kapabel till att mörda efter vissa drömmar, hoppas han skämtar:O! Visst jag överdriver som fan känslomässigt efter vissa drömmar, men mord är väl lite väl långt kanske.
Minns en dröm jag hade när jag typ var 11-12 år om en kille jag aldrig träffat innan, jag blev så jävla kär i honom i flera veckor efter en enda jävla dröm så jag bestämde mig för att spendera resten av liv genom att leta upp honom hahaha! Okej ni börjar hålla med Stefan ang mordgrejen snart va?;). Ha! Jag ska hålla käften nu;)! Och nej jag hittade honom inte, och JAA jag har slutat leta;) haha.

Nej nu är det bäst jag springer bort till tvätten igen! Första dagen på semestern och jag tvättar! Jippi!!

Inga kommentarer: