måndag 2 juli 2012

Mitt nya beroende! Och semesterdags:)

Väldigt länge sen jag gav ifrån mig något livstecken här, men jag lever;)!

Har nyligen fyllt år och fått en massa fina bra och ha saker av familjen:). Bl.a. En handdammsugare av far min:), önskat mig en sådan i flera år och denna är skitbra:).

Sedan har jag kommit in i ett nytt beroende, tradera! Gah vad pengar som försvinner! Små summor blir lustigt nog stora summor tillslut, konstigt va?!^^
Så nu sitter jag nästan ängsligt och väntar vid brevlådan på bl.a. En Marc Jacobs ring och ett Marc Jacobs mobilskal:). Och en Chanel navel piercing:). Funderar stark på att lägga bud på Jeffrey Campbell skorna jag så jävla gärna vill ha! Men märkes saker är ju inte direkt billiga, och där kommer snål Mia in i bilden:/. Så jag kanske får vänta lite med dem.

Men jag har inte bara köpt lyx;), utan bra och ha saker också:). Som tex ett antiskäll halsband åt hundarna:), en ny ryggsäck till jobbet, hårförlängningar haha:), en ny dockstation till min iPhone så att jag kan ta med mig den gamla mobilladdaren på jobbet och ha kvar den där, och via den nya så kan jag ju synka också:).

KÖPER BARA NYA OANVÄNDA SAKER! Bläää för begagnat! Så länge det inte gäller fordom, det är ok:)!

Så jaa det var väl min nya fula ovana..

Men det är så jävla kul! Det är ju liksom som ett spel, vinner man eller vinner man inte?! Man krigar mot varandra och blir överlycklig när man vinner en auktion även om själva föremålet var en jävla skitsak som jag utan tvekan lätt hade klarat mig utan haha.
Äsch jag måste lägga ner detta, eller åtminstone ligga lågt ett tag^^ haha.

Har en dags jobb kvar, sen sticker jag på semester tills den 23:e!:). Fan vad nice det ska bli! Stefan och jag har en massa myspys planerat;)! Längtar<3.

Den svarta eu mopeden på bilderna nedan är nya tillskottet i familjen<3!^^
Försäkrad och påställd idag:).

En annan snygg bild på mig i mitt nya vind och regnställ från projob;)! Sexigt! Not.. Men bra är den:), dock en aning fööör stor;)!

Och sen slänger jag som vanligt med lite bilder i inläggen;), tolka dem best fan ni vill;).

Hoppas ni andra med har semester och kan njuta i sommar och att vädret är med oss:). Trevlig sommar på er;).


Inga kommentarer: