tisdag 3 juli 2012

Velande dag!

Känns som om jag har födelsedag idag:). Har fått hem min Marc Jacobs ring och mitt MJ mobilskal:). Även mitt löshår, en ny navel piercing som dock känns lite halv lame men men;). Och sedan även min nya fula jobbarryggsäck:)!

Slänger upp 2 bilder på tavlorna jag fick av Stefan och svärfar i present:), de är så stora så de täcker en hel vägg:). Hon är vad jag kallar en riktig kvinna:)!

Idag har jag hållt på och städat här hemma, även klippt gräset:). Trotts att det är Stefans göra! Men jag kände att jag ville överraska honom idag med massa små söt gester, hade tänkt att packa fikakorgen så vi kunde dragit iväg och fiskat direkt när han slutat också. Men nu verkar det inte bli så:/.

Istället tänkte jag ta vespan en sväng och rensa tankarna lite, köra dit vägen leder mig helt enkelt:).

Imorgon kör vi sista jobbpasset, sen äntligen semester:)!

Ha det gött!

Inga kommentarer: