fredag 27 juli 2012

Underhåll mig!

Hade tänkt att åka och fiska nu en sväng på fm, men så kom vi på att de troligtvis lär vara lika mycket blodsugna insekts jävlar där också. Så vi tittade klart på serien Rosewell istället, säsong 1, så nu saknas både säsong 2 och 3:(. Finns inte att få tag på här i Sverige, iaf inte med svensk text. Och när man tittar på film och sånt så vill man ju äta massa gott och då hör man ju inte vad de säger. Värdelöst! Så jag är lite depp, vill verkligen ha tag i 2:an och 3:an..

Ikväll eller hela helgen är de nattjobb som gäller igen. Ber er ännu en gång att underhålla mig;). Något litet sött fylle sms från mina vänner skulle ju inte skada;).

Så nu ligger jag i sängen och ska försöka vila nån timme så att jag orkar hålla mig vaken hela natten.

Hoppas ni andra får en trevlig helg:)!

Bortsätt från vissa... Hoppas er helg blir skit! Ni vet vilka ni är!

Inga kommentarer: