fredag 18 maj 2012

Jobbar natt!


Jobba natt hela helgen lååång!

Älsklingen och jag har köpt kastspö, massa tillbehör och en ROOOSA fiskelåda åt mig idag:D! De flesta dragen är ju självklart rosa också;), och flötet med haha:). Pink Pink Pink!
Så lycklig:), nu kommer det bli mycket fiske här framöver:). Mysiiigt:).

Nu är kl 01.00, bara 7.5h tills jag får åka hem:/. Är typ astrött redan. Inte ok. Ändå är det skönt att gå ensam:).

Imorgon efter jag sovit så ska kastspöt invigas:). Jävlar vad fisk jag lär få;). När de ser min rosa fiskelåda så kommer de bara slänga sig efter kroken;)!

På sön lutar det åt att åka till Vvik och fiska i havet en sväng:).

Nähäpp nu ska jag ligga och titta på kl i några timmar till:).

Hoppas ni andra har en trevlig fredag:)!


Så jävla less på dig och ditt beteende så det finns inte... Aldrig mer!

Inga kommentarer: