söndag 27 maj 2012

Aldrig nöjd.

Nu har jag tre dagar kvar av stressande dagar. Borde kännas skönt efter dessa veckor, men nej jag börjar känna mig rastlös:/. Hur fan vill jag ha det?!

Och nu har jag inget att direkt se fram imot på ett bra tag:/. Nästa helg jobbar man också och helgen efter det är man ledig hela helgen lång men då åker sambon iväg så man är ensam hela helgen. Vet inte vad jag ska hitta på:/. Njuta av att vara ensam kanske för omväxlingens skull:). Och ha mys helg med hundarna:).
Sen jobbar man två helger i rad efter det.. Så nej inte mycket roligt inplanerat framöver. Och vi har fortfarande inte bokat in eller bestämt oss för vad vi ska hitta på våra två semester veckor ihop.

Dock avslöjade min sambo här om dagen att jag nog troligt får min poledance stång av honom i födelsedagspresent:D! Wiie!:D. Så något har jag ju att se fram imot;p.

Kommer inte ens ihåg om jag hann säga riktigt godnatt till Stefan igår, slocknade som ett ljus! Det var länge sen jag var så otroligt trött. Önskar jag var så varje kväll. Var iaf jävligt behövligt att få de timmarna extra sömn. Fortfarande trött men inte ens i närheten av hur slut jag var igår.

Nu har jag bara 7h kvar av denna jobbhelg, sen har jag gjort mina nästan 30 tim i helgen. Puh. Och nu blir det plugg i två dar framåt. Sen är jag klar med hela kursen:).

Vädret får gärna hålla i sig mina två lediga dagar, så man kan ta plugget ute i trädgården och sola samtidigt:).

Hoppas ni haft en trevlig helg. Hela Vimmerby är nog bakfulla efter helgens öltält:). Glad att jag slapp gå haha. Nästa utgång för min del blir nog om typ ett år eller så:). Räckte med en sambuca och en cider nere i Kalmar i torsdags:).

Dags att göra lite nytta!:).



Inga kommentarer: