tisdag 15 maj 2012

Knallröda läppar:)

Dagen har gått över förväntans bra med ryggen. Känt av en del men käkat ganska så mycket smärtlindrande. Dagen idag har rullat på fort som tusan på jobbet, schemat har vart smockat.

Nu när jag är hemma igen så börjar ju naturligtvis ryggjävlen att jävla igen. Klart. Huvudsaken är väl att det gick bra på jobbet. Och jag vet inte om Stefan och jag käkat nått weird. För både han och jag slåss om toan typ nu sen jag kom hem. Hoppas vi inte har blivit sjuka bara. Magen har levt fan hela dagen, men fin i kanten som man är så bajsar man ju bara inte borta;) haha. Hann knappt innanför dörren hemma innan jag fick slänga mig in akut! Och tro mig jag är sällan den som är dålig i den änden. Hann inte med nån lunch idag heller på jobbet, utan bara en jädrans massa kaffe. Perfekt för magens tillstånd;)!
Härliga saker jag delar av mig om va;).

Stefan är i Vby. Så jag har lite ensam tid nu. Och bästa av allt, toan helt för mig själv;)!

Köpte lite nytt till läpparna idag också, så nu har man lite mer vågade färger, men snyggt som tusan:). Rött är nog favoriten;).

Har starka funderingar på att krypa till sängs jävligt tidigt ikväll. Fast att det är tv tittar kväll. Slänga mig i duschen, ringa farmor och sen ge upp för denna dag. Låter som en kanon ide', bästa att sätta igång att verkställa den;).

Take care!

Så jävla snyggt bord! Vill ha!

Inga kommentarer: