lördag 19 maj 2012

En natt kvar!

Påbörjat mitt nattpass nu igen. Är så drygt trött, sov i ca 3h imorse. Men en natt till ska man väl klara:).

Fiskerundan idag är nog inte ens nämnvärt haha. Det blev inte riktigt som vi tänkt och föreställt oss, but end of decision;). Kul var det iaf:).

Inatt har jag tänkt att jag ska försöka plugga lite, om det finns tid. Men jag lär väl hitta på något så jag slipper hur el hur haha. Så jävla träligt att sitta och plugga om typ ångest depression osv:-
Man blir ju inte direkt lycklig utav det.

Imorgon ska vi testa fiskelyckan i Vvik:). Hoppas att jag får med mig en fiskehistoria att skryta om istället haha.

Min gamla vapendragare Jimmy, ska befinna sig i Kalmar hela nästa vecka. Jag vill så gärna åka dit och träffa honom en sväng! Vet inte hur jag ska kunna lösa allt med jobb osv:/. Så jävla tråkigt när man väl vill göra nått liksom!
Hoppas jag kan lösa det..

Nu ska jag försöka göra lite nytta;), that's what I'm paid for:).

Inga kommentarer: