måndag 7 maj 2012

Mysteriet kring tvrums bajset!

Idag är jag ledig, tvättar och har det allmänt super trist:). Fan man går och längtar som ett as till att ha ledigt sen när man väl har det så är man uttråkad som ett as:/. Imorgon vankas det jobb igen iaf:).

Idag vaknade jag till lukten av bajs! Låg bajshögar i hela tvrummet! Vad fan fick min hund i sig igår?! Tror att Link är den skyldige. Men han måste ha varit nödig alltså, för skiter el pissar inne det sysslar inte mina hundar med. Är nog mer än ett år sedan en sån olycka inträffade.

Igår sov jag inte många Tim efter nattskiftet, utan vi tog vara på dagen och drog ut till sjön och slappade:), fiskade och grillade:). Sugen på att göra en repris idag men vädret är ju inte lika mysigt:/. Typiskt när man är ledig! Aja vi får se:).

Asbra bild nedanför, så jävla sann! Haha.

Inga kommentarer: