tisdag 15 maj 2012

Överpris!

Påväg in för ännu ett dagspass, jag sjukskriver mig inte i första taget:).
Nämen det lugnade faktiskt ner sig med toa besöken sen igår kväll. Inga nattliga besök och inte ett enda sen jag gick upp:). Får se hur det blir under dagen, magen känns ju lite konstig fortfarande:/.

Stefan har ju som sagt samma skit, så det lär nog inte bli något simma ikväll:(. Tusan! För jag hade verkligen behövt det för ryggen:(.

Om magen sköter sig, eller rättare sagt inte sköter sig en gång i timmen så lär jag hoppa in extra på dagspasset imorgon också. Känns som att jag jobbar konstant:).

Idag blev visst bussturen in till Vby gratis:). Fast det har jag nog betalat igen x100 redan. Vet inte varför men buss chaufförerna verkar tro att jag är rätt gammal! Man räknas nämligen som ungdom tills man fyllt 26år, och då börjar man betala fullpris. Men jag betalar typ vuxen pris varje gång. Är för töntig för att säga ifrån, typ hallå jag är 23 ffs!;). Skiljer ändå 10 spänn i pris så i längden blir det ju ganska mycket. Åker ju buss minst 4ggr i veckan, oftast 6ggr. 240kr på en månad! 2880kr på ett år! Nej nu får jag skärpa mig, nu måste jag börja säga till! Hatar att sitta och börja räkna ut saker:/. Och jag har typ åkt som vuxen sen jag sluta
gymnasiet, 4-5 år typ! Det blir ju... Haha nä nu ska jag sluta räkna!

Dags att börja jobba istället;)! Ha en fin dag<3

Skulle inte åka denna om jag fick 5 miljoner, skojar inte! Skakar bara jag ser denna bild!

Inga kommentarer: