onsdag 9 maj 2012

Plåtning!

Sista jobbpasset idag, sen kör vi på ledighet fram till nästa onsdag. Funderar på om jag ska bli full nån dag:), haha vilken grej liksom, och vilket dilemma haha.

Igår köpte vi hem det sista till trädgården, så nu är oasen klar också:). Så himla snyggt att ha en vacker oas med potatis, lök och rädisor i haha!
Nu är det bara målning av allting kvar.

Helgen måste bjuda på härligt väder! Taggar inför plåtning:)! Hoppas bara att fotografen Stefan kommer göra mig nöjd! Kommer jag se förjävlig ut så skyller jag precis allt på fotografen! Plåtningen kommer som sagt att bestå utav mig:D! Lättklätt^^, vacker natur och vatten:). Riktigt uppstylad.
Hur mycket ni kommer få se av resultatet återstår att se;). Ni kanske anser det hela weird, men jag vill ha lite såna bilder av mig själv så att jag åtminstone kan titta tillbaka på de och kanske känna att fan vad het jag var på den tiden:). Nu har jag ju trotts allt gått ner min övervikt igen haha.
Kommer bli kallt som fan att foto i sjön, men vad måste inte modeller stå ut med liksom^^.
Funderar på för fullt vad jag ska ha på mig, hur jag ska se ut och vad man kan använda för rekvisita. Underkläder/ bikini och ett vitt lakan är allt jag vet so far. Om plåtningen blir lyckad så har jag lovat Stefan att han kommer få bestämma allting inför nästa:). Så länge jag inte behöver vara HELT NAKEN! Trosor åtminstone!^^

Ikväll blir det bastu och simma lugnt igen:). Och sedan ska jag bara njuta av min ledighet!:)

Take care and get drunk!;)

"But you didn't have to cut me off.
Make out like it never happened and that we were nothing.
And I don't even need your love
But you treat me like a stranger and I feel so rough.
No you didn't have to stoop so low.
Have your friends collect your records and then change your number?
I guess that I don't need that though,
Now you're just somebody that I used to know"

Inga kommentarer: