måndag 28 maj 2012

Skiter i allt! Jävla latmask! Skärpning!

Ska egentligen plugga just nu. Gör jag de?! Tror ni redan vet svaret. Fattar inte varför det ska vara så jädrans svårt för mig att bara ta tag i skiten?! Hittar på en massa bortförklaringar åt mig själv till och med för att slippa! Måste vattna innan jag börjar plugga, måste fixa i ordning hundkorgarna, måste kolla upp allt om melanotan 2, måste göra ett kort blogginlägg, måste bara ta en kaffe och en cigg sen jävlar ska jag sätta igång. Något nytt hela tiden som jag inbillar mig är viktigare! Fast det är strunt skit liksom. Egentligen vill jag bara åka och simma, fiska el spela diablo hela dagen lång. Men vad gör jag då? Inget av det! Jag varken pluggar el gör något jag vill göra. Just nu ligger jag i sängen och vilar!!!! Jag har sovit 7h inatt så jag behöver fan inte vila! Så nu har jag skjutit upp plugget tills ikväll/natt efter Stefan gått och lagt sig. För när han kommer hem så ska vi städa och få ordning på lägenheten som rent ut sagt ser förjävlig ut just nu! Jag har ju knappt vart hemma den senaste veckan, så jaa Stefan I blame it on you bitch!;). Älskar dig dock ändå över allt annat<3.

Kortfattning av det hela: plugget tar jag inatt och städet när Stefan kommer hem.

Jag har verkligen aldrig en enda ledig dag då jag inte behöver göra ett skit..
Alltid en massa måsten man måste göra... Snälla ge mig en enda ledig dag då jag inte behöver göra ett skit.

Love life.... Not!

Så här ska det vara som på bilden nedan^^. Look and learn baby^^;p

Inga kommentarer: