lördag 26 maj 2012

Energi

Brukar klaga ganska så ofta på att jag är trött. Är typ alltid trött:/. Men hela dagen idag har varit förjävlig! Känns inte som jag sovit på flera dygn, törs inte ens sätta mig i soffan på jobbet av ren rädsla att jag skulle somna! Och jag somnar ju inte i första taget direkt!
Sjukt.

2h kvar på mitt 14.5h pass, sen jävlar ska jag hem och sova! Sova sova sova! Får till och med lite sovmorgon imorgon och börjar inte förens kl 13.00. Så jävla behövligt kan jag säga.

Senaste veckorna känns det som jag bara vandrat omkring.. Stressad som ett as. Knappt sovit el ätit. Lever på ca 1 gainomax per dag. Aptiten har varit rent åt helvete. En bra bantnings metod iaf för er som sysslar med sånt;).
Idag har jag ändå lyckats få ner mig en av farmors hemlagade minipizza, ett paket nudlar och en hel chokladbit:). Fast föda wooohoo! Hoppas jag kan vara lika duktig imorgon.

Vill verkligen inget hellre än att få bli mitt gamla jag igen. En matglad pigg energirik tjej.
Mat är ju för fan det bästa som finns! Hur kan min kropp bara glömma det?


Inga kommentarer: