fredag 4 maj 2012

Vettiga spelappar?!

Ca 30 min kvar sedan var denna natt gjord också:).

Igår låg jag och laddade ner massa spel appar som jag kunde använda som tidsfördriv om det skulle vara lugnt på jobbet, vadå kasta pengar i sjön?!!!! Infinity blade 1 och 2, dungeon 2, dark meadow mm! Så jävla sugiga de var! Spendera Max 5min på varje app sen la jag ner! Och de är fan svindyra för att vara appar! Hur kan folk se något nöje i dem spelen?! Enda vettiga spelappen på AppStore är och förblir utan tvekan Order and chaos! Kommer inte försöka mig på att ladda ner mer skit nu! Nu hoppas jag bara att diablo 3 inte blir en besvikelse, måste ha något att sätta tänderna i;)!

Ser ut att bli en fin dag idag, tur för er andra jävlar som inte jobbat natt. Själv ska man sova bort hela den fina dagen. Och sen åka och jobba en natt till.

Ha en fin dag iaf:).

Inga kommentarer: