lördag 5 maj 2012

Lägga ner?

Usch jag är så fruktansvärt trött så det finns inte! Tre jobbnätter i rad när man inte är van är en pina! Kan ju inte sova ordentligt om dagarna!
Har försökt det mesta för att piggna till men inget verkar hjälpa, mitt sista hopp blir fiskgratängen i ugnen;).

Usch vilken pinsamhet jag råkade ut för förut. Satt och småkollade lite på en film på jobbet, när den var slut så gick jag ut och tog en rökpause. När jag kom in igen så var det hårdporr och höga stön på tvn haha. Filmen slutade vid 00.00 så jag borde ju tänkt mig för att de kunde komma efter:/. Men men.. Jag slängde mig på dosan snabbt som tusan och bytte.

Nu är fiskgratängen klar, nattmackan;).

Btw funderar på att lägga ner bloggandet en period igen. Känner mig så jävla tråkig. Så jag får väl ta upp det när jag, och om jag någonsin blir rolig igen:). Då byter jag nog även portal och alias. Finns way to many som läser denna blogg som jag önskar inte borde!
Värt att fundera på.

Nighty!;)




Inga kommentarer: