söndag 27 maj 2012

Dreglar!

Jag blev så jävla sugen på att köpa de där skorna så det finns inte! Kan inte bestämma mig för vilka som är snyggast heller:/. Alla 3 ligger på runt 2000kr st, så jag tror det blir lite dyrt med dem alla tre:/. Och speciellt med tanke på att jag inte skulle ha så mycket användning för dem, när går jag ut och festar och klär upp mig liksom?! Kanske inte direkt några vardags skor?! Men jävlar vad jag vill ha dem! Ligger och kollar på dem hela tiden och trånar och dreglar som ett as;)! Jag tar livet av första jävla brud jag ser i ett par sådana! Och snor dem! Utan minsta ånger^^

Jävlar vad het man skulle känna sig i dem! Skulle iofs vara jävligt bra och hett att börja sin poledance i ett par sådana:D! Time will tell...;p!

Om ett par tim ska jag hem och bli bjuden på abborre filé av sambon;). Färsk från Försjön idag:).
Haft en jädrans aptit idag med lustigt nog:), men det är skitbra:). Jag älskar ju mat så jag hoppas den är här för att stanna.

Detta + Detta= FÖRBANNAT HETT!


Inga kommentarer: