torsdag 3 maj 2012

Kasst av ma!

Ber om ursäkt för extremt dålig uppdatering. Jobbat en massa och haft massa annat för mig.

Jobbar även just nu, natt. Första natten av tre. Än så länge är jag pigg iaf:).

I helgen var vi ute hos svärfar och myste:). Hade hoppats på lite bättre väder så jag kunde följt med ut karlarna ut i båten och fiska, men det får bli nästa gång:).

Nu har vi även äntligen fått upp staketet hemma:D! Hundarna är supernöjda! Link ligger ute i trädgården ensam hela tiden, Toy följer med ut när vi röker och då springer och strutsar de omkring som två galna katter;)!
Jävligt mysigt blev det iaf med staketet:). Och nu är pärarna satta i landet också;p haha.

Färgat håret har jag med, brunt. Blonds hv less fun;).

Jag och Stefan har även börjat åka på simma lugnt i gullringen varje onsdag efter jobbet. Känns så jävla skönt att simma ett par rundor och sedan ta en lång bastu helt insmörjd i balsam, + att nu är jag ju snygg i bikini igen! Haha.
Nu missa vi i onsdags för att jag stötte på ful (mickis) så vi snackade massa skit och var och tittade på varandras nya lägenheter istället:). Så vi bestämde att ta badet på sön istället denna vecka:).

Har även fått kontakt men en gammal vän igen som det slutade ganska illa med för ett tag sedan. Så jag är glad att vi löst allting och hittat tillbaka till varann;).<3

Btw jag väger någonstans mellan 53-55kg just nuuuuuuu!:D (har mens och brukar alltid gå upp minst 1-2kg då. Var upp på nästan 70kg, 69kg om jag inte minns fel. Det betyder att jag gått ner MINST 14kg! Känner mig asnöjd med min kropp nu:). Men nu vill jag stanna på denna vikt.

Nu ringde älsklingen, stackarn han har så svårt att sova när jag inte ligger bredvid honom<3 naww:).

Nu ska jag slänga i mig en kaffe så jag får lite energi:).

Slänger med lite olika pics!;)



Inga kommentarer: