fredag 11 maj 2012

Jävla thai/kines luder!

Ah suck! Vilket jävla otäckt väder vi har ute då:/, väggarna bara skakar här hemma!

Och nu fick jag ett samtal från nån Erik?! Eh wrong number! Fan inte ofta sånt händer längre:).
Hade även missade samtal från min mexikanska vapendragare såg jag nu:). Kul att han tänker på mig ibland:).

Idag har vi möblerat om och fixat här hemma:). Så fint vi har det nu och vad jag trivs i den här lägenheten:). Trädgården älskar jag mest:)!

Idag drog vi iväg på en liten fiskerunda, Stefan fick en gädda och jag fick.... Inte ett skit som fucking vanligt!!!!! Har inte fått en enda jävla fisk på tre år snart, sedan jag träffade Stefan! Innan fick jag jämt fisk! Skyller allt på Stefan;). Nämen vafan jag har alltid tyckt om att fiska, så jävla rogivande, men fan hur kul är det när man knappt fått ett napp på 3år?!!!
Ger upp!

Sen myste vi till ett lite med att hyra film, och Stefan fixade en riktig myshörna med kuddar och käkke och så;). Så vi tittade på filmen och bara mös:).
Efter filmen hade vi det ganska mysigt också if you know what I mean^^, men fittan från videon igår förstörde ju allt. Kunde inte tänka på annat. Så vi blev tvungna att avbryta den mysstunden.

Så nu ligger jag i sängen, spela lite sen sova! And no sex for me today! Thx!!!!!

Hoppas vi hittar på lite skoj imorgon och på söndag också, så som fiske osv. För nu har den där jävla videon förstört tillräcklig för mig i flera dagar!


Inga kommentarer: