måndag 14 maj 2012

Möe blandat tjöööt!

Vilken lång dag! Känner mig inte ok! Ryggsmärta som man kan kalla duga, typ mensvärks ryggont x20! Kände av skiten igår, men jag trodde det var från fisketuren på över 8h som var boven, men nej. Och så är jag så jävla smart och tackade ja till att hoppa in ett extra pass imorgon:/, kommer ju gå kanoners med denna rygg! Jobbar verkligen inom rätt bransch! Inte för kroppen, men för hjärnan, hjärtat och själen:). Åh så vackert beskrivet utav mig haha!^^

Idag har även varit en riktig deppdag. Tänkt så förbaskat mycket! Man gör väl lätt det när man är sittandes kanske. Har ju inte kunnat göra ett skit typ pga ryggen! Tänkt mycket på de förflutna, nuet och framtiden. Det är väl de jag tänker oftast på kanske. Tror iaf enligt min livsplan så ligger jag x antal år efter mitt schema i nästan allting:/. Trodde jag skulle haft min utbildning klar nu, varit åtminstone förlovad, bott i hus och haft en unge iaf. Men livet blir ju aldrig som planerat.
• Utbildningen är nog den som tynger mig mest. Den hade jag velat ha klar nu! Problemet ligger nog mer i att jag inte kan bestämma mig nån jävla gång vad jag vill syssla med! Därför vill jag ju bli beteendevetare, då kan jag syssla med i stort sätt vad jag vill just då, inom jobb. Och man får jädrans bra lön^^.

• Hus, jag har precis flyttat och trivs som fan:). Så något hus behöver jag inte just nu:).

• Förlovning, jag har alltid sagt att jag måste vara 100% säker innan någon sätter en ring på mitt finger. Idag har jag förstått att man aldrig kan bli det, men jag måste ändå känna mig någorlunda säker.

• Barn. Vissa dagar längtar jag efter barn som tusan, går och drömmer mig bort, kanske fönstershoppar lite bebis grejer och så;) haha. Men sen andra dagen så är jag bara så jävla glad över att jag inte har några! Haha.
Och jag tror jag är lite som med förlovningen där, jag vill vara säker.

Nog om sånt här skit nu:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Har iaf fixat med massa pappers arbete, och lagat 1.5kg köttfärs, Stefan fixade pannkakor och så gjorde vi vårrullar. Thats about it.

Jo fulaste bruden Mickis var här ett par tim förut också. Försökte få henne att börja dricka kaffe, dömt att misslyckas! Vi tittade på gamla kort och snackade skit:).

Ringde och bokade tid för mitt jädra prov smittskydds skiten tvingar mig till. 6 juni kommer domen! El nä det tar nog ett par veckor att få svaret kanske:/. Från början tyckte jag de lät och var löjligt, men nu efter att fått "höra" saker på vägen om hur många som smittats så börjar jag bli lite nojjig:/! Nästan 33% risk att jag bär på skiten! Oooh:O! Upprepar mig: HANDLAR EJ OM NÅN JÄVLA KÖNSSJUKDOM! Uppfattat?!

Lite roligt iaf, visst är det weird hur man kan sitta tänka på någon man inte hört ifrån på ett tag och precis då ger de ifrån sig ett livstecken?:). Händer mig ofta! Är det bara en slump eller har vi ett extra sinne vi bara inte utvecklat till fullo än?!;). Värt att tänka på;).

Har jag något mer att rapportera idag?
Nä nu räcker det;)!

Godnatt;)

Ps. Vill göra något liknande som på tatto bilden nedan!:)




Inga kommentarer: