torsdag 10 maj 2012

Jag vill bara döda kvinnan i videon!

Ah vilken dag... Vart ska en börje?!

Dagen började ok... Tog tag i saker som planerat. Fixade och donade här hemma som en galning! Så nu är det iaf rent. Ville hinna med så mycket jag bara kunde för att göra mannen glad. Hade ju planerat att ha mysstund med tända ljus och så i sovrummet ikväll också.. Men.
Som sagt nu till menet.. 10min innan Stefan slutade så gick jag ut på altanen med en välförtjänt kaffe och cigg efter många timmars slit. Loggade in på FB, och där hade en snubbe lagt ut en länk till vad han beskrev som det värsta han någonsin sett. Jag blev självklart nyfiken och stängde på klippet.. Och hm.. Jaa det var verkligen det hemskaste mina ögon någonsin skådat!!!!!! Jag var så arg och skakade som en galning efteråt, kunde inte ens se klart hela videon! Mitt humör gick från inställd på riktig myskväll till mördartankar!!! Jag kan bara inte släppa den där jävla videon nu. Många av er har säkert sett den redan, ni som inte har: FUCKING AVSTÅ! Om ni inte vill må riktigt jävla skit! Videon visar hur en mamma slår sin typ 8-9mån gamla bebis i en säng. Hon får ta i mot slag som knappt vi som vuxna inte skulle klara av. Bebisen skriker och mamman slår ännu hårdare, med en kudde i huvet på henne och handflatan rätt över käften riktigt hårt. När bebisen försöker krypa till sin mamma för tröst, drämmer hon till henne igen och sparkar till henne i magen! Barnet illskriker under hela videon och mamman småler och slår otaliga gånger jävligt hårt på den stackars bebisen.

Videon är borttagen, så jag kan inte länka den. Tur för er. Jag mådde/mår fortfarande så fruktansvärt dåligt efter att ha sett det här. Jag ville bara tjuta skrika slå mörda! Ja allting! Och nu får jag verkligen inte ur skiten ur skallen....

HITTADE VIDEON NU I EFTERHAND:
(Titta på egen risk! Jag varnar er).

https://fbcdn-video-a.akamaihd.net/cfs-ak-ash4/v/434953/580/209019279217285_47199.mp4?oh=5cbcdf8713fe56297776507e96d4179d&oe=4FAC4620&__gda__=1336690208_70057f2420d54dd78ff6e5dee4d4c96d

Liked it?! Siiiick!



Så kvällen blev ju inte riktigt som planerat.. Vi grillade och åt och så, med halvdan aptit. Men något mys osv den känslan var som bortblåst. Jag var totalt sönder körd och kände mig så jävla illamående över vilken förbannat hemsk värld vi lever i, och så maktlös gentemot den lilla bebisen...

Och inte nog med det, jag fick ju hem ett brev idag från Smittskyddsinstitutet, där dom tvingar mig att gå och ta prover! Och nej ni behöver inte sitta och gotta er och tro att jag åkt på nån jävla könssjukdom, för så är inte fallet!

Det kan faktiskt vara ganska allvarligt det här:(... Livslång sjukdom. Om det visar sig att jag är smittad! Vilket vi nu fan håller tummarna för att jag inte är tack! Behöver inte de också i mitt liv nu tack!
Kan inte berätta mer om det hela nu tyvärr, tror jag har tystnadsplikt i det här fallet:/. Aja wish me luck!

Så en bra dag och förväntan över en mysig kväll övergick till en jävla skitdag pga en jävla video och Smittskyddsinstitutet! Tackar den som la ut videon så himla mycket, sedan tackar jag Smittskyddsinstitutet för det härliga brevet på posten! You made my day!

Godnatt gott folk! Godnatt? Hm kommer säkert kunna sova med alla dessa miljontals tankar som flyger runt i skallen på mig just nu....

Det är det här jag har bloggen till, för att kunna skriva ut om allting. Bloggen är min lilla personliga psykolog och kasta skit på liksom. Här kan jag ta ut all min ilska min glädje osv. Därför skiter jag helt fullständigt i er läsare egentligen, det är liksom inte för er jag driver en blogg.
Och jag tror faktiskt också att anledningen till att jag blivit så tråkig här är att jag som sagt vet alldeles för många personer som jag inte anser har här att göra som läser denna blogg nu.
Och det får mig att skärpa till mig tyvärr! Om ni bara kunde ge fan i min blogg så skulle jag kunna få bli mig själv igen! Byter snart portal och alias, då kan ni inte hitta mig!

Imorgon har jag sovmorgon ihop med älsklingen:). Sedan ska vi nog hitta på en massa:). Om vädret tillåter och mitt humör lugnat ner sig lite:(!

Nighty;)!



Inga kommentarer: